toni ma pa lepo kapo…

januar 16, 2009 at 6:55 popoldan (Uncategorized)

svet je lep. nej bi bil. je. sam pogledat ga je treba…skozi uso gosto meglo mogoče kdaj spoznam, da je svet lep.

čist preveč problemov za mojo glavo. najprej so tuki moje številke k mi vedno neki pomenjo…si pravm da so mi usojene. 51, 37 in spet 51 pa spet 37 itd. vedno se mi pojavlajo ni važn kje oz. vedno prav da neki pomenjo. isto barva…

zeleno, ki te hočem zeleno. zeleni veter. zelene veje….

težko bi rekla da je moja kri sploh rdeča. najrajš mam zeleno barvo, povezani sva v eno. spojeni. zelen kombinizon…ne maram te..zakaj ga maš? nočm simbolov k mi pol mori misli. bedno. furam “safr”.

težko povem kaj točn čutm, vem da sm slabe volje, preveč zamišlena in vem da je vse zarad najbl bedne stvari k obstaja. men nikol ni ratal tega razumet. kako ti lahko ena stvar obrne svet na glavo? te spremeni v tako hitrem času? tok tvojih misli in jih zavije da si jih pol cel čs odmotavaš in ne najdš ne konca ne začetka….pa še poln vozlov umes. k že mislm da vem pr čem sm in vem kaj narest…f*k ta pogled :/ vrže nazaj na začetk use moje načrte, razmišlanja in ugotovitve. in ja…I’m very jealous!!! in potem si rečm..nimaš šans…zradiri preprosto, ti to znaš, zahinav na polno. to ti ni težko. že tokrat ti je ratal. nehi upat.

rada bi govorila o tem. se pogovarjala. ampak enostavno kadar začnem dobim slabo vest da dolgočasim ljudi. …

green_hearts

 

 

 

 

lepo kapo toni ma..

Oddajte komentar

