klasika

januar 21, 2009 at 7:18 popoldan (Uncategorized)

tko k vedno. zakaj bi blo zj kej drugač? razočaranje, upanje, razočaranje, upnje, razočaranje…. ista pesm skos.

sanjala sm da sm te prašala po punci. pršu si k men in me objel. držu si me v močnem objemu. na vprašanje mi nisi odgvoru. sm te prašala če bi šu z mano vn. še vedno si molčal in začela sm jokat. vedla sm…punco maš. že v sanjah sm vedla.

 zakaj bi blo tokrat kej drgač? zakaj bi mi ratal? zakaj upam? težko je govort o tem. sploh k je annoying za druge. na začetku me ni prizdel. ampak pol je sledila fila…več k preveč časa da zapustim prostor in odpotujm v svoj svet misli in domišlije. kaj narest? se borit? obupat? bit bitch…čeprov še nikol nism bla? mu poslt sms in mu napisat sam da dam iz sebe? da bom vedla da ve? zakaj se tko obnaša? al je use sam v moji glvi? milijon vprašanj…brez odgovorov…

 

jih bom sploh kdaj našla?

Oddajte komentar

