jetra

januar 30, 2009 at 5:53 popoldan (Uncategorized)

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

kričim. ne da se me ustavt. če bi slučajno kdo probu bi doživel veliko razočaranje. hočm da bi bla sama…sama na tem butastem svetu. usi ostali so odveč. nepotrebne skrbi, ki mi razjedajo glavo. že dolgo mi ni prekipelo, vendar sem danes dosegla tisto skrajno mejo. vsaj upam da je to to. zanemarila sem nekaj kar mi pomeni zelo veliko.

in zakaj vse to? zarad tebe. butast, butast, butast, butast, butast… zakaj? kako? vse moje misli so preveč zaposlene. preveč o tebi. jokam, kričim in ponoči ne spim. sovražim te.

 

na jetra mi greš.

2 komentarja

  1. Bridget said,

    you’re a strong bić.

    thats all i have to say :*

  2. radirka said,

    but i’m not that strong…

    X

Oddajte komentar

