Nič

januar 20, 2013 at 3:01 popoldan (Uncategorized)

Moje počutje je na psu. Že nekaj časa. Ni krivo vreme, čeprav danes dežuje in je zunaj turobno.

Včeraj smo se po dolgem času dobile, sošolke iz srednje šole, high vrjanta. Lepo jih je bilo videti. Debata sem, debata tja, aktiviti, schweppes tangerina… zaključek: nikjer nič novega. Lea še vedno z Denisom, že 4 leta. Nobena si ne bi mislila da bo Lea s kom zdržala toliko časa. Pozabavaj se in pusti ni več njen “moto”. Vesela zanjo. Juja zopet prikazuje srečno življenje s tipom. Ima srečo da ga ne poznamo. Z Robijem je bilo isto, vendar nam je bilo vsem jasno da zakon ni tako srečen kakor se prikazuje. Ana je še vedno ista 🙂 Spet drugi fant, njej jih ne primankuje. Pa spita v ločenih sobah zaradi tega ker smrči, nevem kako ji uspe. Pa še podatek da so vsi bivši prevaral svoje punce z njo, res se ji pohaja. Anja bluzi, kot zmeraj. Ista, še vedno blond, samo bolj nesramna in preveč si dovoli. Ni mi všeč njeno obnašanje. In potem jaz. Pri meni? Nič novega. Popolnoma nič. Bilo je veliko stvari, opekla sem se, srca nimam več, tako da je logika ista kot v srednji šoli. Sama bom, sama hočem bit, otrok tudi ne želim več. Tako da ni popolnoma nič novega. Lea me ne razume, ne ve od kje imam tako mišljenje, zakaj sem tako nedostopna. Še sama ne vem. Očitno me vse preveč hitro prizadene. Bojim se. Jokam. Smilim se sama sebi. Odločam se za najbolj idiotske odločitve. Take k mi je že v naprej žal. Ampak zate vse. Ne razumeš, nikoli ne boš. Sem samo tvoja igrača, brez srca. Ostal je prazen nič in otopelost. Vseeno mi je zame. Lahko sem tvoj dvorni norček, maska bo ostala na palici.

mask

Oddajte komentar

